Android Play

دانلود بهترین برنامه های اندروید

Android Play

دانلود بهترین برنامه های اندروید

سلام خیلی خوش امدید
در این سایت برنامه های اندروید قرار داده میشه که برخی از انها توسط ما ساخته شده
مانند برنامه حفظ لغت اندروید و ... که در صفحه اصلی سایت میتوانید به لیست برنامه های ما دسترسی داشته باشید
همچنین میتوانید برنامه های خود را سفارش دهید

آخرین نظرات

رفع برخی از تحریم های گوگل برای توسعه دهندگان

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ

خوشبختانه شاهد این هستیم که امروز برخی از تحریم های گوگل برای توسعه دهنده ها رفع شده

از این پس شما می توانید بدون نیاز به ف ی ل ت ر شکن به سایت زیر دسترسی داشته باشید و از امکانات ان استفاده کنید 


امیدواریم به زودی تمامی تحریم های این شرکت ها برداشته بشن و ایرانی های عزیز و توسعه دهنده ها قادر به استفاده این امکانات باشن همین طور رفع تحریم های گوگل پلی و دسترسی به بازار جهانی اپلیکیشن یکی از خواسته های مهم هر توسعه دهنده ای هست که متاسفانه توسعه دهنده های ایران تاکنون از این حق برخوردار نبودند


نظرات  (۱)

من بصورت تصادفی وارد سایتش شدم دیدم باز شده! اولش فک کردم با فیلتر شکن رفتم ولی دیدم بدون فیلتره خیلی خوشحال شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی